wtorek, 8 października 2013

Dietetycznie - surówka z marchwi i jabłka

dietetycznie na surowo - marchew, jabłka i cytryna

w początkowej fazie diety lekkostrawnej trzeba unikać surowizny. po tygodniu, z ostrożnością starłam jabłko i marchewkę na bardzo drobnej tarce. skropiłam sokiem z cytryny i dodałam szczyptę suszonej mięty syryjskiej. organizm zniósł to dobrze :) bardzo lubię jeść surowe warzywa i owoce, to właśnie ich brak jest dla mnie największym problemem. 

składniki na 1 porcję
  • 1 średnie jabłko
  • 1 średnia marchewka
  • 1 łyżeczka soku z cytryny
  • szczypta suszonej mięty (u mnie syryjska) 
przygotowanie
jabłko i marchewkę dokładnie myjemy, obieramy i ścieramy na bardzo drobnej tarce, to ważne bo łatwiej się trawi. szybko skrapiamy sokiem z cytryny by jabłko nie ściemniało, dokładnie mieszamy i posypujemy miętą.
  
Podróżuj i jedz zdrowo!

1 komentarz: