sobota, 20 kwietnia 2013

Koktajl jabłkowo bananowy

banan, jabłko, mleko ryżowe, dark muscovado, chili ... to była bajeczna kolacja 

uwielbiam takie miksy, chwileczka blenderowania a tyle smaku! nie używam cukru. kilogram zazwyczaj starcza mi na 2 lata. ale zdarza się, że napadają mnie w sklepie ciasteczka. postanowiłam skończyć z tymi słodkimi grzeszkami i kupiłam cukier trzcinowy dark muscovado. pół łyżeczki dodane do koktajlu daje mnóstwo zdrowszej, pełnej smaku słodyczy. to była dobra decyzja. 


skład na 2-3 porcje
  • 1 banan
  • 1 jabłko
  • szklanka napoju ryżowego lub innego roślinnego (oczywiście może też być coś mlecznego, mleko czy jogurt)
  • 1/2 - 1 łyżeczka cukru dark muscovado
  • szczypta chili w płatkach 
jabłko i banana kroimy na kawałki, dodajemy mleko i cukier, miksujemy. podajemy posypane muscovado lub chili. TU pozostałe miksowane napoje z owoców i warzyw.

7 komentarzy:

  1. Łał, co za miks! Dodatek chilli mnie szczerze tu zaskoczył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całą zimę bardzo eksperymentuję z chili... mam na nie fazę ... niekończącą się ... bywają kompozycje rewelacyjne. ta właśnie taka jest :)
      pozdrawiam,
      ela

      Usuń
  2. Pyyyysznooooości!:) Pozdrawiam i ...chyba lecę też coś zmiksować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arnika, miksuj... i daj znać co wymodziłaś... ten czas wiosenny jest odpowiedni na tego rodzaju do energetyzowanie. u mnie dziś na drugie śniadanie było jabłko, pomarańcza, muscovado na maślance... też pyszne
      pozdrawiam,
      ela

      Usuń
  3. czemu ja nigdy nie pomyślałam, że koktajl można zrobić z jabłka? :D jakoś zawsze myślałam, że można z niego tylko wycisnąć sok.

    OdpowiedzUsuń